راهنمای گام به گام و جامع لینک‌سازی یا Link Building

راهنمای گام به گام و جامع لینک‌سازی یا Link Building

لینک‌ها واحد “اعتبار” وب هستند. وب سایت‌هایی که لینک‌های زیادی دارند، اعتبار بیشتری کسب می‌کنند و در نتیجه در رده‌های بالاتری از صفحه نتایج جستجو دیده خواهند شد. در حالیکه سایت‌های دیگر، محکوم به گمنامی هستند… اگر به تازگی کار در حوزه سئو را آغاز...
معیارهای کلیدی برای افزایش نرخ بازگشت مشتری چیست؟ 5 راه عملی برای حفظ مشتریان فعلی

معیارهای کلیدی برای افزایش نرخ بازگشت مشتری چیست؟ 5 راه عملی برای حفظ مشتریان فعلی

شاید این جمله را پیش از این شنیده باشید که حفظ مشتریان فعلی، ارزان‌تر از جذب مشتریان جدید است! از طرفی اگر یک کسب و کار دیجیتال بتواند مشتریان خود را واقعاً راضی نگه دارد، از تبلیغات دهان به دهان آنها نیز بهره‌مند خواهد شد و مشتریان جدید را به طور خودکار جذب خواهد...
بهینه‌سازی نرخ تبدیل در مقابل بهینه‌سازی نرخ بازگشت کاربر: هدف نهایی کدام است؟

بهینه‌سازی نرخ تبدیل در مقابل بهینه‌سازی نرخ بازگشت کاربر: هدف نهایی کدام است؟

اگر مارکتر هستید، بهینه‌سازی نرخ تبدیل احتمالاً یکی از مهم‌ترین بخش‌های شغل شماست. هر چه نباشد راضی کردن کاربر برای انجام دادن کاری در سایت مانند کلیک کردن روی یک تبلیغ ، پر کردن یک فرم، عضویت در خبرنامه یا خرید، یکی از مهم‌ترین اهداف سئو است. هرچه شما بتوانید موثرتر...
با 37 نوع از بهترین محتواها در مراحل مختلف بازاریابی محتوا آشنا شوید

با 37 نوع از بهترین محتواها در مراحل مختلف بازاریابی محتوا آشنا شوید

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید، احتمالاً می‌دانید که بسیاری از مخاطبان شما فقط به بازدید از سایت بسنده کرده و برای خرید از شما اقدام نمی‌کنند. اما در این میان تکینک‌هایی وجود دارند که اگر استراتژی‌های بازاریابی خود را طبق آنها پیش ببرید، می‌توانید درصد بسیار بیشتری از...
چگونه محتوای ستونی یا پیلار کانتنتی بسازیم که گوگل دوست داشته باشد؟

چگونه محتوای ستونی یا پیلار کانتنتی بسازیم که گوگل دوست داشته باشد؟

فرض کنید در دامنه کوه هستید و از شما خواسته شده که به قله صعود کنید. وقتی به نوک قله نگاه می‌کنید به نظرتان بسیار دور می‌آید و هیچ ایده‌ای درباره اینکه چگونه باید به آنجا برسید ندارید. این قضیه ممکن است حتی کمی شما را  بترساند. اما قبل از شما افرادی توانسته‌اند قله را...
راهنمای گام به گام ویدئو مارکتینگ در مراحل مختلف بازاریابی

راهنمای گام به گام ویدئو مارکتینگ در مراحل مختلف بازاریابی

شاید پیش از این در زمینه بازاریابی در ویدئو مارکتینگ فعالیت کرده باشید. اما آیا تا به حال از ویدئوها صرفاً برای برندینگ یک کسب و کار استفاده کرده‌اید؟ به عنوان یک بازاریاب باید بدانید که در تمام مراحل قیف بازاریابی می‌توانید به راحتی از ویدئوها برای همه اهداف تجاری...
معرفی 9 تکنیک برتر برای ارتقای سئو ویدئو در سایت

معرفی 9 تکنیک برتر برای ارتقای سئو ویدئو در سایت

در دنیای دیجیتالی امروز که منابع متنوع و گسترده‌ای برای همه انواع محتوا در دسترس است، محتواهای ویدئویی به اندازه‌ای مورد توجه قرار گرفته‌اند که توانسته‌اند محبوب‌ترین جایگاه را به خود اختصاص دهند. به همین جهت نیز منابعی که دغدغه ویژه‌ای از بابت جذب مخاطبان بیشتر...
راهنمای جامع و کاربردی آشنایی با بازاریابی ویدیویی

راهنمای جامع و کاربردی آشنایی با بازاریابی ویدیویی

در این مطلب از مجله سئووب، به تفصیل به موضوع بازاریابی ویدیویی می‌پردازیم و سرفصل‌های زیر را بررسی می‌کنیم: بازاریابی ویدیویی چیست؟ شروع کار با ویدیو چگونه یک استراتژی بازاریابی ویدیویی تدوین کنیم؟ انواع ویدیوهایی که می‌توانیم برای مارکتینگ بسازیم چه زمانی و کجا...
راهنمای جامع و مقدماتی بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)

راهنمای جامع و مقدماتی بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)

خواندن این مطلب راهنما، برای تمام وبمسترها توصیه می‌شود. شما با بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو کردن سایت خود، می‌توانید هم از نظر گوگل و سایر Search Engineها، متناسب و بدون مشکل به نظر بیایید هم تجربه کاربری لذت‌بخشی برای بازدیدکنندگان خود بسازید. با سئووب...